Snow Academy Sinaia http://www.snowboardromania.ro/

luni, 29 septembrie 2014

Emotionat ...

Week-end ,de ajuns o privire in jur, compasiune ,o grija,o mangaiere si deja o zi schimbata.
Veterinar ,diagnostic ,operatie si adoptie. Un camin si o familie.

Emotionat de acest gest, in care am vazut un om ,care mi a demonstrat, nu pentru prima data, ca suntem capabili de lucruri normale ce par extraoridnare ,intr-o lume in care normalitatea a devenit anormalitate.

Nu gestul de a salva un suflet ,m-a impresionat .Acest impuls il au aproape fiecare dintre oamenii normali ,ci bunatatea ,grija ,dar si constiinta responsabilitatii adoptiei. De la intentie la fapta e cale lunga.

Nu sunt omul cuvintelor ,pentru a exprima emotia si gestul acestui om ,doar privirea pisicutului poate spune povestea mea.

Intotdeauna am cresut ca trasaturile cele mai sincere ale dragostei sunt bunatatea si generozitatea.

Sunt mandru de acest om si recunascator ca imi este prieten.



Niciun comentariu:

Arhivă blog