Snow Academy Sinaia http://www.snowboardromania.ro/

marți, 6 martie 2012

Sinaia Martie 2012

2 comentarii:

renderman spunea...

Salut Toma,
Am redescoperit blogul tau, si vreau sa spun ca am citit toate postarile, de la prima pana la ultima. Mi-a placut foarte mult cum povestesti despre peripetiile de la competitiile la care ai concurat, cred ca ai putea scrie chiar o carte :)
Habar n-aveam ca exista sportivi romani care concureaza in competiti internationale de snowboard, nu stiu de ce acest sport nu este mediatizat absolut deloc la noi...
..iar federatia de schi, care ar fi trebuit sa promoveze acest sport, vad ca este incremenita parca in timp, pagina lor de internet, sectiunea snowboard vad ca prezinta calendarul competitional din 2008...
In fine, multa bafta!

Rider Toma spunea...

Multumesc pentru aprecieri . Cat despre Federatie ,eu n am nevoie de ea. Singura problema este ca ei primesc bani de la buget si isi bat joc de ei si de acest sport .

iti doresc o zi buna

Toma

Arhivă blog