Snow Academy Sinaia http://www.snowboardromania.ro/

miercuri, 25 noiembrie 2009

Hintertux Noiembrie 2009


Timp de doua saptamani am stat in Hintertux ,prima saptamana de acomodare ,a doua trebuia sa fie de antrenament.


Este cel de al 3 lea sezon consecutiv in care ma accidentez inainte de sezonul competitional.

O accidentare in boardercross la umarul stang m-a convins definitiv sa ma gandesc ca nu mai pot merge in cross . In ziua urmatoare mi-am schimbat echipamentul si am trecut la urias , dupa nici 2 ore m-am accidentat pentru prima data la genunchi . Pregatirea mea s-a incheiat aici ,fiind util doar lui Adrian Teodorescu ca antrenor.

Pe 27 plec in Elvetia la Saas Fee , pe 6 voi debuta in cel mai puternic circuit din lume la snowboard - Cupa Mondiala

Niciun comentariu:

Arhivă blog