Snow Academy Sinaia http://www.snowboardromania.ro/

joi, 25 decembrie 2008

SNOWBOARD KIEV CUPA EUROPEI PSL 2004

23-24.01.2004 KIEV ,PROTASIV JAR- CUPA EUROPEI



Drumul catre Est va fi intotdeauna o aventura ,o aventura pe care ai s-o povestesti intotdeauna ,pentru ca in Est nu e ca in Vest.


Cel mai lung drum din viata mea -Bucuresti- Kiev -Bucuresti.

Nu mai stiu exact cate zile a durat ,parca am mers cu transiberianul. Am mers cu trenul aproape doua zile ,geamurile erau pline de gheata pentru ca in vagonul in care eram captivi (usile erau incuiate si geamurile blocate) nu era nici un pic de caldura. De mancare nu ne-am luat cu noi decat 2-3 sandwichuri si ne-am gandit ca vom manca in vagonul restaurant care nu exista. In Vama am stat apropape 7 ore sa schimbe rotiile trenului. Temperatura afara era de -25 de grade si probabil ca in tren in jur de - 7 grade . Trecuti de granita trenul a oprit in prima statie ,unde am inceput sa cautam disperati ceva de mancare si un mijloc de transport pana la Kiev.
.
N-am avut noroc asa ca am continuat aventura cu trenul. La un moment dat ne-am obisnuit cu frigul ,cu zgomotul pe care-l face trenul si mai ales timpul pierdut. Obisnuinta este a doua natura.

Kievul e unul dintre cele mai frumoase orase pe care le-am vizitat ,Concursul a fost pe un deal din marginea orasului ,pe o partie de iluminata artificial. Festivitatea de deschidere a fost una destul de impresionanta si premii de 10.000.$
.
23.01.2004 PSL
.
locul 20 Toma Mortila -26,40 fis points
locul 22 Adrian Teodorescu -21,60 fis points
.
24.01.2004
.
locul 21 Toma Mortila -24,00 fis points
locul 22 Adrian Teodorescu -21,60 fis points

Pentru cei 10.000 $ a fost o concurenta crancena (Dominik Fiegl a castigat in prima zi ,iar Sologaev Denis in ceea de a doua zi. Nume mari au fost la concurs Rok Flander (campion mondial in 2007 ) si Thomas Lienbaher (Europa cup winner )

Rezultate : http://www.fis-ski.com/uk/604/613.html?sector=SB&competitorid=41659&type=result&category=ALL&season=2004&sort=&discipline=ALL&position=&place=&Submit=Search

Un comentariu:

Dan Gheorghe spunea...

toate cele bune si numai succese in 2009 si mai departe!

Arhivă blog