Snow Academy Sinaia http://www.snowboardromania.ro/

duminică, 7 decembrie 2008

Rezultate si povestiri 17 SNOWBOARD CUPA EUROPEI -Toma Mortila

LOCUL 7 PGS 16.02.2003 Voras GRE Europa Cup Balcanic Cup Pts 18.00
DSQ 15 .02,2003 Voras GRE

Voras- Grecia. In acest loc am gasit ceea mai multa zapada din viata mea.De necrezut in Grecia sa gasesti peste 2 metrii de zapada asternuta uniform. A durat 5 zile sa dezapaseasca drumul pana la locul competitiei.

Grecia a fost un concurs foarte important pentru mine si pentru riderii romani.
In primul rand atat eu cat si lotul national am primit invitatii din partea organizatorilor. Rezultatele obtinute de noi aici au fost foarte bune -un loc 5 in Cupa Europei pentru Andy Fazekas si un loc 7 pentru mine.
Grecia a fost si debutul lui Andrei Mortila (Shepty).Pentru mine a fost o bucurie cat si o datorie fata de fratele meu mai mic ,sa-l invat si sa-l aduc in acest mediu competitional.

Concursul a fost totusi unul de nivel Balcanic ,concursul s-a desfurat pe ceata si nu se vedeau mai mult de 3 porti. Poate si de asta am obtinut aceste rezultate.

Romania a fost reprezentata de Andy Fazekas ,Toma Mortila ,Adrian Teodorescu ,Andrei Mortila ,Vlad Trimbitas si Felician Groza .

Rezultate:

1 CHATZIKYRIAKAKIS Markos GRE
2KARADJINOV Ilijan Nikolov BUL
3PETROV Atanas BUL

5 Andreas Fazekas

7 Toma Mortila
8 Vlad Trimbitas

15 Felician Groza

26 Andrei Mortila

34 IOANNIDIS Koannis GRE


Niciun comentariu:

Arhivă blog