Snow Academy Sinaia http://www.snowboardromania.ro/

joi, 4 decembrie 2008

CAMPIONATELE MONDIALE DE SNOWBOARD AUSTRIA 2003 TOMA MORTILA

(Rider TOMA MORTILA- ROMANIA 2003 SLALOM -AUSTRIA )



CAMPIONATELE MONDIALE DE SNOWBOARD AUSTRIA 2003

LOCUL 60 SBX 19.01.2003 Kreischberg AUT World Snowboard Championships FIS 12.40
LOCUL 57 PSL 14.01.2003 Kreischberg AUT World Snowboard Championships FIS Pts 13.40
LOCUL 52 PGS 13.01.2003 Kreischberg AUT World Snowboard Championships FIS Pts 14.90



Drumul pana in Kreischberg Austria a fost unul lung , 23 ore din Romania si am prins ninsoare toata noaptea. Am ajuns acolo bolnav ,avand temperatura 39 si cu toate astea am simtit raceala si rasismul austriecilor imediat. De fapt mai mult Adi ,eu sunt mai blond :)

Ceremonia de deschidere a fost una destul de frumoasa ,dar eram prea racit ca sa ma bucur de atmosfera. Imi amintesc ca ne-au tinut o ora si jumatate noaptea in frig (-20 grade) .

Lotul Romaniei era impartint in doua echipe ; Toma Mortila si Adrian Teodorescu ,iar Mihai Cotop impreuna cu surorile Mihnevici si Silvia Demeter. De fapt Campionatele Mondiale erau un prilej bun de a ne intrece intre noi romanii. Alte obiective nu aveam decat sa intru in puncte si sa-i intrec pe ceilalti romani.

F2-ul ne-a ajutat si ne-a sponsorizat cu placi ,asa ca n-am suferit prea tare in momentul cand am rupt un F2 eliminator la boardercross.

In Proba de Slalom Urias am mers bine si am obtinut 14.90 puncte FIS si clasarea pe locul 52 si mai ales bucuria ca am fost mai rapid decat Adrian Teodorescu cu 5 secunde si mai rapid decat Milo cu 7 secunde. In toate probele m-am clasat in puncte si am fost primul dintre romani.

Antrenament Slalom







Adrian Teodorescu vs Toma Mortila

Niciun comentariu:

Arhivă blog