Snow Academy Sinaia http://www.snowboardromania.ro/

marți, 4 noiembrie 2008

Rezultate si povestiri - 5 (Cupa FRSB '99)

Prima mea legitimatie de snowboard






POIANA BRASOV

03.01.1999 -SLALOM CUPA FRSB LOCUL V
locul I Victor Guliciuc
locul II Lacy Oswald
locul III Andreas Fazekas
locul IV Vlad Trimbitas
locul V Toma Mortila
02.01.1999 -SLALOM CUPA FRSB LOCUL II
locul I Victor Guliciuc
locul II Toma Mortila
locul III Lacy Oswald
Desi am inceput sezonul cu un loc 2 si am terminat a doua zi cursa dupa o cazatura pe locul 5 , Codrut Popescu nu m-a luat la Campionatele Mondiale de Snowboard din Germania. Eu eram inca docil si credeam ca rezultatele ma vor ajuta. Mi-a explicat ca eu sunt singur, eram singurul din Sinaia ,iar ceilalti sunt un grup si sunt impreuna (Andy si Milo )Existau si marii absenti -Grupul de rezistenta ,adica celalalt grup din Brasov(Pipos ,Miklos si altii )care nu participau la aceste competitii.

Am fost nevoit sa ma legitimez la Crazy Bike Sibiu pentru ca Asociatia nu era club si trebuia sa fiu legitimat la un club.









Niciun comentariu:

Arhivă blog