Snow Academy Sinaia http://www.snowboardromania.ro/

sâmbătă, 1 noiembrie 2008

Rezultate si povestiri - 1. ( 1995 )





ISF-ul (International Snowboard Federation )venise oficial in Romania. La Predeal a fost primul concurs de snowboard oficial sub legida ISF. Totul a fost foarte frumos ,mai ales ca era prima intrunire de boarderi din tara.

Eu am fost singurul din Sinaia , din Sibiu venise Andy Fazekas ,Felician Groza si Claudiu Gheorghita ,majoritatea erau din Brasov si Bucuresti. Din cate imi amintesc acum i-am vazut pe Dorin Pipios, Mihai Cotop (Milo) Mihaela Sulica ,Demeter Silvia ,Miklos Iulius ,Toedorescu Adrian si Gabriela Muraru.


Am si filmat concursul ,intr-o zi am sa-mi fac timp si am sa-l pun pe un cd. Cel mai important moment pentru mine a fost prezenta lui Ueli Kestenholz din Elvetia care era Campionul Mondial ISF si in afara de proba de slalom a facut demonstratie si la freestyle cu hard-ul. Am ramas impresionat sa vezi un front flip -one foot pe o placa de hard. Al doilea moment important pentru mine au fost fun-ele (erau o groaza de fete care au venit sa-mi ceara un autograf)


In proba de freestyle m-am dat o singura tura .Am asteptat proba de slalom paralel. Din pacate nu aveam nici un board foarte bun si nici ceara ,dar concurentii in aceea perioada nu aveau experienta mea. Am speram sa-i bat si asa. In calificari abia am alunecat si riscam sa ma opresc in traseu ,boardu nu aluneca deloc.Apoi am imprumutat un board de la un englez ,Dorin Pipos cazuse si a vb sa se mai dea o data asa ca m-am dat cu el. El a venit cu timpul 1 si eu cu timpul 4. In concurs l-am eliminat pe Gheorgita si trebuia sa merg mai departe ,dar Pipos castigase si el si a iesit scandal ca unul dintre noi aveam sanse sa castigam concursul - deja eram in semifinale. Asa ca am fost descalificati amandoi.



In Primavara eram hotarat sa-mi iau revansa, mai ales ca urma sa fie ultima etapa la Sinaia. In proba de Slalom urias. Am prins vreme rea cu vant puternic care a batut din fata ,iar eu aveam 50 de kg asa k n-am avut nici o sansa. Am ramas dezamagit pentru ca in freeride eram foarte bun si concurentii nu erau foarte experimentati. Asta e...rezultatele raman

Niciun comentariu:

Arhivă blog