Snow Academy Sinaia http://www.snowboardromania.ro/

marți, 4 noiembrie 2008

Rezultate si povestiri - 7 (Campionatele Nationale)




CAMPIONATELE NATIONALE ALE ROMANIEI DE SNOWBOARD 1999


14.03.1999 PoianaBrasov SNOWBOARDCROSS -FINALA LOCUL 4

13.03.1999 PoianaBrasov SLALOM LOCUL 4

12.03.1999 PoianaBrasov SLALOM URIAS LOCUL 4


Nu ma asteptam sa merg cel mai bine la snowboarcross ,rezultatul arata un loc 4 dar eu am ajuns la 10 metrii de finish odata cu Miklos Iulius unde m-am infipt intr-un asa zis snake. Erau destul de departe Victor Guliciuc si Kinder dar n-am mai avut timp sa ajung la finish pentru ca ma lovisem destul de rau. Prima finala de boardercross la nationale . Felicitari lui Miklos pentru rezultat.


Clar a fost anul ghinionist pentru mine ,la Mondiale n-am fost ,in Slalom am fost pe locul 2 in prima mansa ,iar in a doua legatura a sarit ,m-am oprit si am ajuns jos al 4 lea.


Slalomul Urias a fost singurul unde nu puteam face nimic ,eu aveam board de slalom si nu stiam atat de bine sa merg. Desi am gresit am terminat pe locul 4.


La final Andy mi-a zis "Bah cat ghinion numai locul 4 "

Eu am avut parte de multi 4 si la scoala si in concursuri. Daca locul 1 e singurul care conteaza ,locul 2 e o consolare pentru data viitoare ,locul 3 inseamna ca nu meritai oricum sa castigi dar esti pe podium si te uiti in spate si-l vezi pe ala dupa 4 care se oftica cel mai tare . Locul 4 e ca un blestem

Niciun comentariu:

Arhivă blog