Snow Academy Sinaia http://www.snowboardromania.ro/

marți, 25 noiembrie 2008

REZULTATE SI POVESTIRI - 14 SLOVENIA GRANJKA GORA

Dupa Cupa Mondiala ,Cupa italiei si Campionatele Mondiale am plecat in Slovenia la Kranjaka Gora. Acolo erau deja Alex Lien ,Silvia Demeter si Renne cu echipa lui.
Din pacate pe partia de Cupa Mondiala inainte de proba de GS am suferit prima mea accidentare serioasa la snowboard. Am zburat 20-25 de metri la o rupere de panta si am aterizat pe spate dupa care am mai mers la vale 50 m si m-am oprit cu capul in pilonul de la teleschi.
Am facut marea greseala sa merg in ambele concursuri avand comotie si timp de multi ani am avut probleme in zona cervicala.

Evolutia mea n-a mai fost una prea buna si cu ocazia accidentarii am plecat spre Romania, unde am avut un drum lung cu peripetii.

Granjka Gora Campionatele Nationale ale Sloveniei de Snowboard 2001

Niciun comentariu:

Arhivă blog