Snow Academy Sinaia http://www.snowboardromania.ro/

joi, 20 noiembrie 2008

Rezultate si povestiri 13 (Campionatele Mondiale de Snowboard )

Primul meu Campionat Mondial de Snowboard. Lotul Romaniei a fost mai numeros ca niciodata (
Andreas Fezekas ,Mortila Toma,Victor Guliciuc , Mihai Cotop, Vlad Trimbitas ,Adrian Teodorescu ,Lacy Oswald ,Mihnevici Alinia si Francesca, Demeter Silvia ,Voinescu Diana si Andreea Teodorescu )

Madonna Di Campiglio - Un loc foarte frumos ,iar deschiderea Campionatelor Mondiale a fost una pe masura ,ceva ce n-am mai vazut niciodata la vreun concurs de snowboard.Parca as fi fost la Olimpiada.

Am participat la 3 probe ; Slalom urias ,Slalom si Slalom urias paralel.
Imi aduc aminte cu placere de ziua in care a nins 50 de cm ,iar in Madonna era interzis freeride-ul si offpiste ,iar toti riderii (aprx 300 ) am luat cu asalt toate zonele cu pulver,am uitat complet de concurs.

Pentru mine aceste Campionate Mondiale raman si ca ceea mai frumoasa competitie din cate am vazut.

Niciun comentariu:

Arhivă blog