Snow Academy Sinaia http://www.snowboardromania.ro/

sâmbătă, 15 noiembrie 2008

Rezultate si povestiri -12 CUPA ITALIEI

Nici nu stiu cum am ajuns in San Simone Valleve in Italia pentru Coppa Italia FIS RACE. Din Olang de la Cupa Mondiala ,am schimbat vreo 3 trenuri am ajuns in Brescia unde toata lumea il lauda pe Giga Hagi ,apoi am luat un bus si am mers 4 ore.

San Simone, Italia .Acolo l-am cunoscut pe Renne Bruner.Austriacul Renne antrena lotul australiei. Am vorbit cu el si a fost deacord sa particip si eu la doua antrenamente. Tehnica era specifica rideriilor din ISF si am invatat foarte multe tehnici. Mi-a placut in special tehnica de accelerare. Renne era capabil sa mearga pe o partie usoara in slalom ,apoi mergea pe plat si mai urca si vreo 10-15 metri in contrapanta.

Din lot-ul Australiei facea parte Wilton Clinton ,Hyland Trevor ,Timms Kenneth si Shaw Johanna (inca mai merge am vazut-o la Landraaf in Cupa Mondiala octombrie 2008 )

Clinton era cel mai bun si la Campionatele Mondiale la varsta de 19 ani a terminat pe locul 36 din 127 de concurenti. Din pacate in 2002 a murit intr-o crevasa la freeride

Concursul ...

Desi n-au fost decat 31 de concurenti la start ,am reusit o clasare pe locul 17 . Nimeni din romania nu mai reusise sa obtina o clasare asa de buna.De fapt nimeni nici n-ai mai reusit sa o obtina aceasta clasare in vest nici pana acum(seniori baieti )

La Slalom am iesit pe locul 27 din 37 de concurenti care au luat startul.

Niciun comentariu:

Arhivă blog