Snow Academy Sinaia http://www.snowboardromania.ro/

sâmbătă, 15 noiembrie 2008

Rezultate si povestiri -11 (World Cup 2000-2001)

Olang - Kronplatz Italia World Cup 2001


A fost prima si ultima oara cand am plecat cu trenul la concursuri. Bucuresti -Viena -Innsbruck- Forteza - Bolzano - Venetia -Villach - Viena -Budapesta- Arad- Bucuresti. cam atatea trenuri am luat timp de aproape o luna de zile.
Imaginati-va ca ajungi intr-o gara unde nu este nimeni la ora 19 00 si mai ai 30 de km pana la destinatie. Cu 2 echipamente dupa tine si un bagaje de vreo 40 kg. Nici un autobuz ,nici un taxi ,absolut nimic.

.
Prima destinatie a fost in Italia -Olang (Kronplatz )unde m-am inscris pentru Cupa Mondiala .
Cu banii de la sponsori mi-am luat pentru prima oara ,primul meu board de GS ,un Burton de 178 cm. Fericit ca mi-am luat bord ,m-am dus sa ma antrenez pe partie. Am fost primit timp de 2 zile sa ma antrenez cu echipa Suediei. R.Rikardson era Campion Mondial si eu n-aveam habar de asta ,tot incercam sa-l prind si nu reuseam.

La TC Meeting m-am intalnit cu Silvia Demeter (ceea mai buna riderita din romania pana si in zilele noastre ) Din pacate n-am putut sa ma dau in World Cup ,tocmai se modificase regulamentul si erau necesare aprx 20 de puncte FIS. Dar atmosfera in World Cup de la Snowboard era una unicata. Era fun si lumea se distra,ca sa nu mai pomenesc de drink's ticket si party-uri .

.
Intre timp imi facusem prieteni noi ( Emanuele Duboc din Franta ,Mariano Lopez din Argentina si Alex Lien din Norvegia) Cu ei m-am antrenam aproape o saptamana.
In una dintre zile ,Duboc m-a intrebat daca am vazut traseul de cross (care era cel mai lung traseu din cate se facusera pana la vremea aceea) Eu i-am spus ingrozit ca este imens ,lung si ca nici nu ma gandesc sa ma dau in el. Doua saptamani mai tarziu ne-am intalnit la Campionatele Mondiale si mi-a zis razand ,ca n-a putut sa doarma toata noaptea aceea fiind ingrozita de traseul de cross ,iar a doua zi cand a ajuns ... a vazut un traseu usor. :)

Niciun comentariu:

Arhivă blog