Snow Academy Sinaia http://www.snowboardromania.ro/

sâmbătă, 15 noiembrie 2008

Rezultate si povestiri -10 (Campionatele Nationale 2000)













CAMPIONATELE NATIONALE ALE ROMANIEI DE SNOWBOARD 15-17.03.2000. POIANA BRASOV

LOCUL 1 - CAMPION NATIONAL SNOWBOARDCROSS 17.03.2000

LOCUL 3 SLALOM 16.03.2000

LOCUL 4 SLALOM URIAS 15.03.2000
.
Am inceput bineinteles cu nedespartitul meu loc 4 in proba de Slalom Urias.Totul a inceput destul de rau ,eu nu reuseam sa mai prind vreun podium de ceva timp ,Miklos Iulius si Vlad Socolai n-au fost lasati sa mearga in concurs,de catre Codrut Popescu ,atmosfera destul de incarcata. Sa nu uitam ca Iulius era Campionul la snowboardcross din 1999 si Vlad ViceCampion la Slalom.

In dimineata lui 16 Martie 2000 ,eram hotarat sa risc . eram la start-ul probei de slalom unde in prima mansa eram pe locul 2. Am fost hotarat sa-mi mentin pozitia in cel mai rau caz. Dar mansa a doua e mai grea decat prima ,asa ca am terminat pe locul 3. Am ajuns sa apreciez foarte mult acest loc 3 ,chiar am fost fericit.
.
17 martie 2000
Ei bine ... Am avut o presimtire ca voi castiga ,nu stiu de ce ,dar am simtit. A fost momentul in care m-am bazat mai mult pe noroc decat pe tehnica ,pregatire sau concentrare.

Norocul a venit atunci cand Adrian Teodorescu era la 50 m in fata si eu cu Andy Fazekas ne bateam cot la cot sa ajungem jos,eram in Semifinale ,Adi a intors capul dupa noi si a cazut ,eu am ajuns primul la snake-ul de la finish ,unde am cazut si m-am accidentat la fel si in acelasi loc ca in 99 ,am mai gasit puterea sa trec linia de finish si dupa asta am zacut vreo 1o min. (La spital am ajuns mai tarziu ).

Finala
Victor Guliciuc, Andy Fazekas, Vlad Trimbitas erau deja la start. Deja n-am mai fost luat in seama. In start mi-am zis un singur lucru ,daca am mana rupta si poate vreo coasta ,nu m-ai conteaza asa ca am sa risc ,vorba aceea "pe indrazneti uneori ii ajuta norocul " Am plecat din start primul si nu m-am gandit decat sa ajung jos si sa termin odata. Am avut si norocul la un speed check de al meu Vlad m-a evitat si a cazut fiind al doi-lea chiar in spatele meu. A fost o victorie chinuita si greu obtinuta.

Cineva intotdeauna va pleca primul ,de data asta am fost eu ,si eram suficient de accidentat incat sa ma bata oricare de acolo. De la concurs am ajuns la Spitalul Judetean. si de la Spital la premiere.
.
Finala Rezultate
1.Toma Mortila - Crazy Bike
2.Vlad Trimbitas - Crazy Bike
3.Andy Fazekas - Crazy Bike
4.Victor Guliciuc -Pro snow
'
Festivitatea de premiere
Andreea Teodorescu castigase la slalom urias ,printre premii era si un board de fata de slalom urias , boardul a ajuns la castigatoare probei de slalom. Am zis ca nu e logic ,dar a venit si randul meu ,premiul meu la locul 1 era mai mic decat la locul 3 ,dar asta nu conteaza acum. Atmosfera incarcata era si aici ,Brasovenii ne huiduiau ,fiecare club cu interesele lui,asa ca impreuna cu Adi ne-am hotarat sa ne transferam la CSO SINAIA.

Niciun comentariu:

Arhivă blog