Snow Academy Sinaia http://www.snowboardromania.ro/

sâmbătă, 1 noiembrie 2008

Rezulatate si povestiri - 2 (1997 )




00.03.1997 Poiana Brasov ROU CUPA OLIN FINALA SLALOM DNF (Did not finish:)

In Poiana Brasov exista deja o comunitate de snowboard ,erau chiar si doua tabere Milo (Mihai Cotop ) pe de o parte si Pipos Dorin. Asa ca in fiecare an ei organizau niste concursuri pe care le considerau un fel de nationale. Ei bine am fost si eu odata si m-am cam tavalit pe Kantel.


07.02.1997 Sinaia ROU CUPA GAULLOISE SLALOM LOCUL 1

Daca tot erau la moda concursurile de snowboard am adunat 4 boarderi si ne-am intrecut intr-o proba de slalom.Acesta a fost si primul meu concurs organizat de mine si Adrian Mortila cu sponsor-ul Gaulloise.
Eu am castigat ,pe locul doi a venit Dan Sarbu.
Morala este: sa-ti faci concurs ca sa castigi :)
Intre timp descoperisem Genunele,vale pe care am boteza-to Valea lui Toma. (vezi poze) Coboram zilnic pe ea si ma opream la cabana in Poiana Stanii unde mai si locuiam.

Niciun comentariu:

Arhivă blog